tirsdag 8. september 2009

Heathrow

Heathrow er egentlig en ganske framifrå flyplass. Maten er som forventet middelmålig, men: i motsetning til på de fleste andre flyplasser jeg er kjent med, slett ikke dyr.

Ellers har det på ingen måte sunket inn at jeg er på vei til et annet subkontinent og skal oppleve spennende ting og denslags. Inntil videre forblir greit priset flyplassmat det sterkeste inntrykket. (Selv om jeg en gang i blant ser ut til å ane at jeg er på vei til et sted som skal være spennende og må holde tilbake en impuls om å fnise som en liten jente, men det kan jo skje ellers også.)

Det er i alle fall merkelig at jeg for en par dager siden satt i skogen og lekte viking og nå er på vei til India. Men det var fantastisk godt å bli kvitt skjegget.

4 kommentarer:

  1. Heathrow er jo klart den fineste flyplassen i London. Og Stanstead er den jævligste.

    SvarSlett
  2. Hoho, god tur til dere!! :)

    SvarSlett
  3. Skjegg er bra. Reise er bedre. Håper reisedagboken også får bilder etter hvert. :D

    SvarSlett
  4. Salig sted, Heathrow. Tusen takk for lykkeoensking. :) Bilder kommer etterhvert!

    SvarSlett